Privátní či vlastní značky jsou ty, které dodavatelé vyrábějí pro konkrétní obchodní řetězec. Proto je můžete koupit jen v tom daném řetězci.
Novodobý systém privátních značek COOP začal vznikat v roce 1999 a byly vytvořeny 3 skupiny značek:
V loňském roce se v řadě privátních značek Quality Standart odehrálo mnoho změn.
Značky Dolcezza a Cvack-Cvack byly nahrazeny domáčtějšími značkami Sladká tečka a Křupeto. Sladká tečka už svým názvem evokuje, že se jedná o sladkosti, o vítané sladké tečky či třešničky na dortu po namáhavém dni, náročném sportovním výkonu, celodenní túře nebo jen prostě mlsání pro navození pohody.
No a při sledování televize přece necvakáme zuby, ale něco dobrého křoupeme. Proto řada Křupeto sdružuje vše, co se dá křupat u televize, při skleničce vína, při posezení s přáteli.
Ostatní značkysi své názvy ponechaly, ale důkladně byl přezkoumán každý jednotlivý výrobek, zda odpovídá požadavkům zákazníků, zda je tak kvalitní, aby se za něj COOP zaručil svým logem. No a pochopitelně všechny značky se převlékly do nových kabátů. Spolu s tím prošla úpravou i jednotlivá loga.
Dětskou hravost značky Babyland evokuje už její logo s obláčky, duhou a skotačivými písmeny. Nové obaly jsou doplněné veselými obrázky, takže každý na první pohled uhodne, že Babyland jsou dětské výrobky.
Mléčná skvrna v logu Ranko nenechá nikoho na pochybách, že Ranko rovná se mléčné výrobky. My k tomu jen dodáváme, že ze široké nabídky mléčných výrobků Ranko si vybere i ten největší labužník.
Kuchaři a kuchařinky dobře znají nabídku značek Varoma a Dle Gusta. S jejich pomocí se dají vykouzlit opravdové kulinářské skvosty.
Každý den pak začínáme kávou či čajem se značkou Nový den.
Na naše zvířecí miláčky pamatuje značka Axi.
Potřeby pro domácnost nabízí značka Doma.
Domovy hravě vyčistí výrobky Clean&Clean, prádlo touží po značce Lavato.
V péči o pleť i vlasy se nechte inspirovat značkou Inspired, fortelní zahradníci jásají nad sortimentem značky Fortel.
A jaká je vaše oblíbená značka z COOPu?