Tipy a rady

Dbáme na kvalitu v prodejnách COOP

Dbáme na kvalitu v prodejnách COOP

Družstevní prodejny mají v České republice dlouholetou tradici. Jejich pozice je nezastupitelná zejména v malých obcích, kde nejsou jiné možnosti nákupu. Aby družstevní prodejny obhájily své místo na trhu a přesvědčily své zákazníky o zajištění bezpečnosti při prodeji potravin, vybraly si cestu certifikace systému kritických kontrolních bodů nezávislým certifikačním orgánem.

Systém HACCP

Systém HACCP je preventivním nástrojem k zajištění bezpečnosti potravin, v případě prodejen samozřejmě zajištěním bezpečnosti při prodeji potravin. Zavedení a řízení systému HACCP je povinné pro celý potravinový řetězec – od výroby krmiv přes zpracovatelské činnosti až po prodej potravin a stravovací provozy – tzn. “od vidlí na vidličku”.

Co si má zákazník pod touto zkratkou představit?

Družstvo, jehož součástí prodejny COOP jsou, důkladně zvážilo veškeré kroky, které souvisí s prodejem potravin: nakupování potravin, jejich příjem, uložení do skladů a jejich další skladování ve skladech, resp. vystavení v prodejně až po vlastní prodej zákazníkům. Z uvedeného vyplývá, že systém HACCP je jednoznačně o prevenci: udělat vše pro to, aby byly zachované podmínky pro uchování zdravotní nezávadnosti potravin.

Výběr dodavatelů potravin

Prvním krokem je výběr dodavatelů. Který dodavatel je schopný standardně dodávat zboží, které je kvalitní a bezpečné, které si zákazník rád kupuje a s kterým dodavatelem má družstvo dobré zkušenosti?

Další otázkou je: Kteří dodavatelé jsou ochotni vyrábět a dodávat zboží pod značkou družstevních prodejen? Výstupem z těchto úvah je systém, který umožní vybírat a hodnotit jednotlivé dodavatele nejen z pohledu ceny, ale i standardností dodávek, reakcí na případné problémy apod. a následně definovat seznam spolehlivých dodavatelů, se kterými družstvo standardně pracuje. Je třeba říci, že se nejedná pouze o velké dodavatelské firmy, ale třeba i o drobné pekaře, výrobce lahůdek apod.

Řízení bezpečnosti potravin při jejich skladování a prodeji

Nezastupitelnou úlohu při zajištění bezpečnosti při prodeji potravin mají informace od dodavatelů, které udávají jednak dobu použitelnosti (resp. dobu minimální trvanlivosti) a jednak podmínky, za kterých se má daná potravina skladovat. Dobu použitelnosti (která nesmí být v žádném případě překročena), resp. dobu minimální trvanlivosti mají družstva zahrnutá v kontrolních mechanismech, vycházejících z analýzy nebezpečí, na příjmu potravin a pro pravidelné kontroly při jejich skladování ve skladovacích prostorách i v regálech přímo na obchodě.

Při příjmu potravin pracovníci prodejen musí kontrolovat i stav a celistvost obalů přijímaného zboží a musí vyloučit veškeré potraviny, které by mohly přinést jakékoli riziko zákazníkům. Pracovníci prodejen rovněž prověřují stav vozidla, které jim zboží přivezlo, a způsob manipulace s potravinami (např. způsob přesouvání pečiva z vozidla do prodejny). Pokud by zaměstnanci prodejen zjistili jakékoli závady, jsou povinni kontaktovat dodavatele a zjednat nápravu, poškozené zboží samozřejmě nemohou převzít.

Základním požadavkem na skladování je zajištění správné teploty, tj. bezpodmínečné dodržení chladicího a mrazicího řetězce. K tomu slouží technicky způsobilé chladicí a mrazicí zařízení, teplota je pravidelně kontrolována pověřenými osobami, jsou jasně stanovené kritické meze, které nesmí být překročené. Předem musí tým HACCP stanovit nápravná opatření, která by musela určená odpovědná osoba provést, pokud by došlo k technické závadě, která by mohla vést k překročení předepsané teploty.

O měření a o každém porušení kritických mezí musí být provedený záznam do předepsaného formuláře. To však nestačí. Musí být zavedený systém k prověřování záznamů a k vyhodnocování trendů záznamů: není již zjištěná teplota nebezpečně blízko kritické meze a nehrozí její překročení?

Interiér prodejen

K bezpečnému prodeji jednoznačně vede čistý a technicky udržovaný interiér prodejny a skladů. K čemu by bylo dodržování teplot, když by na potraviny teklo děravou střechou nebo by byly jiným způsobem ohrožené?

Tým HACCP na družstvu se musí zabývat i vnitřním uspořádáním skladů a prodejny: nehrozí někde nebezpečí znehodnocení potravin (např. pečiva) čisticími prostředky, které prodejna rovněž prodává? Jak jsou prodávané lahůdky a uzeniny? Jak jsou připravené obaly k balení váženého zboží? Manipuluje se správně s vajíčky? Jak se nabízí k prodeji brambory a kořenová zelenina – nehrozí znečištění okolního zboží hlínou? Jak je prodejna vyzdobená – není někde skleněná vánoční ozdoba přímo nad otevřenou potravinou?

Každý zákazník musí rovněž vnímat čistotu prodejen. Musí být správně nastavené sanitační režimy se zaměřením na sanitaci a dezinfekci pomůcek přicházejících do kontaktu s nezabalenou potravinou (zejména s lahůdkami, zákusky, uzeninou, případně masem, s pečivem). Týmy HACCP se zaměřují nejen na to, kdy a jak sanitovat, ale také čím sanitovat?

Nelze pracovat se znečištěnými pomůckami a zejména nelze používat stejnou pomůcku např. na regál s kořenovou zeleninou a na nůž pro krájení uzeniny. Družstva se rovněž soustředí na vyhrazení pomůcek pro sanitaci zázemí pro personál.

Nezastupitelnou úlohu má ochrana proti škůdcům. Skladovací prostory mají v oknech sítě, je zajištěné těsnicí uzavírání dveří. Jsou to i takové “drobnosti” jako vyloučení živých květin pěstovaných v květináči v šatně, skladech i v prodejně. Vždyť zákazníka neodradí nic více než nález škůdce v zakoupené potravině.

Osobní hygiena

Spojujícím článkem prodejny a zákazníka jsou jednoznačně pracovníci prodejen. Toho si jsou družstva velmi dobře vědoma, a proto se soustředí na výcvik personálu nejen v prodejních dovednostech, ale soustředí se čím dál více na osobní hygienu. Zásady osobní hygieny jsou jednoznačně stanovené – čistota pracovního oblečení, upravenost prodávajících, způsob manipulace při obslužném prodeji.

Vždyť každý zákazník vidí, co, jak a do čeho prodávající balí a jak zabalenou potravinu označí (tento požadavek se týká především lahůdek, uzenin, zákusků). Zákazník také vidí, co bral prodávající před vlastním obsloužením do rukou, jak si ruce umyl (případně neumyl). Takové “maličkosti” dokážou zákazníka odradit a k takové prodejně při současné konkurenci by těžko znovu nabíral důvěru.

Ověření funkčnosti

To, že systém HACCP byl správně nastavený a že je funkční, musí družstvo pravidelně ověřovat. Nejvíce pozornosti věnují pracovníci družstev teploměrům, kterými měří teplotu v chladicích a mrazicích prostorách. Teploměry musí být prověřované vůči interním etalonům (nejčastěji kalibrovaným teploměrům), a to tak často, aby bylo možné se na naměřené hodnoty zcela spolehnout.

Dále musí k ověření fungování celého systému HACCP provádět proškolení interní auditoři tzv. interní audity, kterými musí posoudit, zda jsou veškeré předepsané činnosti správně prováděné. Pokud by byla zjištěna neshoda, musí být na základě takovéhoto interního auditu prováděného osobami nezávislými na prověřované činnosti zajištěna náprava, tj. odstranění zjištěné neshody, a dále opatření proti opakování zjištěné neshody.

Certifikace systému

Výstupem certifikace systému třetí stranou, nezávislým certifikačním orgánem, je ověření funkčnosti systému HACCP a získání certifikátu. Je to také ovšem závazek, protože družstvo se tím zavazuje, že podstoupí v rámci certifikačních pravidel v průběhu dalších 3 let, do tzv. recertifikace (opakovaná certifikace) kontrolní audity, kterými je ověřované, že systém HACCP je v družstvu nadále řízený a že správně funguje k prevenci při zajištění bezpečnosti potravin.

Ing. Libuše Cikánková,
externí partner CSQ-Cert Praha

152 komentářů pro článek Dbáme na kvalitu v prodejnách COOP

Judita Novotná
Dobrý den, píšete o hygieně ve Vašich prodejnách. V Prachovicích okres Chrudim na sídlišti Bučina jsem s ní velmi nespokojená. Zaměstnankyně S.Beranová chodí do práce v období chřipkově epidemie, velice nastydlá - nemocná, do stejné ruky, co kašlala vezme chléb a půlí jej. Bez umytí rukou, bez rukavic. Kýchá a nezakrývá si ústa. Byla jsem toho svědkem 9.02.2015. A nebylo to poprvé, funguje to takto již několik let. Když je upozorním, odpoví, že tam nemusím chodit. Co je to za chování? Dnes jsem nemocná už i já, nepochybuji o tom, kde jsem tuto nákazu získala, nikam jinam jsem nechodila. Včera měli v obchodě již zástup. V obchodě s potravinami si přece toto nemohou dovolit. Sjedná někdo nápravu nebo se mám obrátit na hygienu? Děkuji S pozdravem Novotná
redakce
Dobrý den, paní Novotná, Vaši stížnost přeposíláme do COOP Centra Praha a oni ji dále budou řešit přímo s příslušným družstvem, pod které Vaše prodejna v Prachovicích spadá. Jistě se Vám brzy někdo ozve s vyjádřením a celá věc se prošetří. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Zuzana Beranová
Dobrý den, píšete zde o kvalitě nabízených potravin, ale zdá se to spíše jako ironie. V poděbradském Coopu (Za nádražím) se totiž permanentně nabízí shnilé a scvrklé ovoce a zelenina. Personál jsem na to již dvakrát upozorňovala, pokaždé je to tam však znovu. Opravdu si myslíte, že si toto budou lidi kupovat? Docela ostuda. S pozdravem Z.Beranová
redakce
Dobrý den, paní Beranová, je nám líto, že máte tak špatnou zkušenost. Vaši stížnost přeposíláme přímo na COOP Centrum, aby společně s vedením příslušného spotřebního družstva zjednali nápravu. Věřte však, že prodejny COOPu jsou často a velmi důkladně kontrolovány, aby k podobným nepříjemnostem nedocházelo. S pozdravem Váš COOP Club
Alena Sládková
Dobrý den, dne 12.11.2016 jsem byla v prodejně COOP Karlovy Vary - Stará Role koupit rohlíky. Bohužel jsem velmi nespokojena . Nechápu proč se prodávají páteční rohlíky v sobotu za stejnou cenu!!! Rohlíky jsou z druhého dne každou sobotu není to ojediněle!!!Ptala jsem se pokladní a ta mi odpověděla ,že v sobotu nezavážejí pečivo . Chtěla jsem pochválit práci pokladních jsou velice příjemné ,vím ,že stížností je víc než pochval.
Andrea Buiglová
Dobrý den, nevím kde podat stížnost tak píšu zde. Chtěla bych vědět jak funguje zásobovanost obchodů bydlím v Senici na Hané ale zdejší coop je ostudou tohohle řetězce a je to škoda. Nevím jak funguje zásobování a objednávky ze strany prodavaček ale u nás je to katastrofa abych přišla v pátek v 9.00 si nakoupit na víkend a čučí na mě jen poloprázdný chlaďák tak je to smutné a to si myslím že nemáme zrovna málo obyvatel.A tak zbytečně přichází o zákazníky a znám jich hodně .S pozdravem Buiglová
redakce
Dobrý den, paní Buiglová, je nám líto, že máte s prodejnou tak špatné zkušenosti. My však bohužel toto řešit nemůžeme. Nicméně Vaše prodejna patří pod družstvo COOP HB (Havlíčkův Brod). Obraťte se tedy prosím na ně. Oni mohou situaci prověřit a zjednat nápravu. Kontakty naleznete zde: http://www.coophb.cz/kontakt/ S pozdravem Váš COOP Club
redakce
Krásný den paní Buiglová, budeme kontaktovat vedení příslušného družstva a zašleme jim vaši stížnost. Doufáme v kladné vyřízení a vyjádření družstva vám zašleme na e-mail. Přejeme Vám krásný den! Redakce Coop Clubu
Medková Barbora
Mám problém v COOP Nezvěstice. Jak s obsluhou u pultu s uzeninou kde se ceka i 15m. Tak s chováním prodavaček které jsou nepříjemné a neochotne. Je mi to opravdu nepříjemné jiný obchod tady není než Asiat Prosím lze tohle řešit nebo raději vyhledat jiné služby. ?????
redakce
Napište nám, prosím, o jakou konkrétní prodejnu v Nezvěsticích se jedná. Předáme Vaši stížnost na ZKD Plzeň, kam prodejna spadá. Věříme, že se situace brzy zlepší. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Olga Spevakova
Dobrý den, je mi líto, ale musím si stěžovat na prodejny coop Libesice a tuchorice u Loun. Kde tedy u obou prodejen je hygiena nulová. Nezlobte se, ale aby mi pí. Prodavačka která vybaluje zboží, které určitě není čisté, mi nadává pečivo bez umytí rukou a bez rukavic. Totéž se děje v Tuchoricich, ale vevetsim měřítku. Kde mi pí. Prodavačka, vysloveně servala že jsem položila košík na zem, že je to nehygienicke. Tak prosím ať někdo prodavače vysvětlí, že nehygienicke je to kdy nandava pečivo či kraji uzeninou, zásadně bez rukavic či umytí rukou. Sahá na počítačovou pokladnu, a tam asi je dost bakterií, a v klidu mi kraji salám a na každé kolečko sahá bez rukavic. Kde paní sahá na peníze a pak v klidu obsluhuje bez ochrany rukou. Děkuji za odpovědět Spevakova
redakce
Dobrý den, Vaši stížnost předáme na příslušné družstvo - Jednota, spotřební družstvo v Podbořanech. Doufáme, že se situace brzy zlepší. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Marcela Charvátová
Dobrý den, velice nerada,ale musím si stěžovat na coop Beroun,sídliště.V tomto období sedí na kase velice nastydlá-kašlající a smrkající prodavačka.Mám malé miminko,tak chodím jen do menších krámů v domění,že tam jsem v bezpečí,nehledě na hygienu v potravinářství.Bohužel jsem to od paní chytla a semnou i 3 týdenní miminko.Mělo by se začít hlídat to v jakém stavu chodí zaměstnanci do práce.Chápu,že je asi personální problém atd atd ,ale jedná se o kvalitu a bezpečí zákazníků. Děkuji
redakce
Je nám to moc líto... Vaši stížnost jsme předali na COOP Hořovice, družstvo, kam tato prodejna spadá. Doufáme, že se situace v prodejně zlepší a Vámi popsaná skutečnost se již nebude opakovat. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Nikola
Dobrý den, Mám stížnost na prodavačky v prodejně coop na Přimdě. Neumí nakrájet šunku ani salám. Je to strašné když si dám mezi rohlík špalek šunky, i když je předem prosím aby mi to krajeli na jemno a hygienické rukavice taky kolikrát nemají.Klidně by jsem vám zaslala fotku těch špalků šunky a salámu . Nehledě to že mají spoustu času vykecavat než vás obslouží. Myslím si že prodavačky by neměli před zákazníky pomlouvat ostatní lidi. Je to děs a hrůza.
redakce
Dobrý den, pošleme Vaši stížnost na Jednotu spotřební družstvo v Tachově, kam prodejna v Přimdě spadá. Dáme Vám vědět, co na to odpoví. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, posíláme Vám odpověď z družstva: "Dobrý den. Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost spojená s nakupováním v prodejně COOP v Přimdě. Stejně jako ostatní zaměstnanci řetězce COOP jsou i prodavačky této prodejny informované o svých povinnostech a pravidelně školené v základních předpisech. Bohužel nemůžeme vyloučit individuální pochybení nebo nepozornost, některé objektivní a subjektivní vlivy apod. Omlouváme se Vám tedy za vzniklou situaci, která v prodejně vznikla a ujišťujeme Vás, že bude osobně řešena s personálem prodejny. RNDr. Libor Pěchouček, předseda představenstva Jednoty, spotřebního družstva v Tachově." S přáním krásného dne Váš COOP Club
Danisova
Dělám to nerada ale stěžují si už po několikáté na prodejnu v Hostomicích pod Brdy ty nekonečné fronty mně nebaví vždy obsazena jen jedná pokladna prodavačka odbíhá na vše je času dost v té frontě nadávání už i děti ráno je tam fronta až k pečivu a nikomu z personálu to nevadí jinak jsou prodavačky milé a ochotně sortiment super jen ty fronty
redakce
Dobrý den, moc nás to mrzí. Vaši stížnost jsme poslali na COOP Hořovice, družstvo, kam prodejna v Hostomicích spadá. Ozveme se Vám s jejich odpovědí. Přejeme Vám krásný den! Váš COOP Club
Danisova
Dekuji za odpověď dnes v jednotě Hostomice opět fronta. Až k pečivu opět jedná pokladní lidé nadavaji
redakce
Dobrý den, dnes nám přišla z družstva následující odpověď: "Velice nás mrzí, že si zákazníci stěžují na tuto prodejnu. Bohužel zaměstnanců na této prodejně nemáme dostatek. Jelikož prodejní doba této prodejny je do 17 hodin, zaměstnanci se střídají na ranní a odpolední směnu. S vedoucí prodejny byla stížnost projednána a v ranní špičce, pokud to jen trochu půjde, musí být na pokladně nápomocna." Doufáme tedy, že se situace alespoň trochu zlepší. :o) Mějte se krásně! Váš COOP Club
Barbora Svobodová
Dobrý den, je mi líto, že si musím stěžovat, ale chování paní prodavačky prý vedoucí bylo velice neprofesionální. To že byla fronta, by ani tak nevadilo, prostě se sešlo hodně lidí na ráz, tak byla dlouhá ulička. Kterou právě procházela údajná paní vedoucí s komentářem - to je hrůza ty lidi ani neuhnou. Ani jednou neřekla s dovolením a v klidu prošla, jen si neodpustila hloupý komentář. Stoupla si za vedlejší pokladnu, kde obsloužila nějakou paní, nejspíš známou, protože si spolu něco povídaly. Nikdo další k její pokladně nešel, protože nikdo nejspíš netušil, že tam může jít také. Z toho začala paní prodavačka vykřikovat - jestli tam míní někdo přijít. Na to jsme tam přistoupili s přítelem a ja jsem paní prodavačce sdělila, že kdyby řekla,že tam mají jít, tak že by určitě šli. Na to mně opáčila, jestli si myslím, že se tam přišla vystavovat, tak jsem jí odpověděla, že asi ano, když nikomu nic neřekla. Poté následovala připomínka ať si jdeme raději zpátky do Prahy (i když my jsme z úplně jineho kraje). A to byla asi vrchl všeho. Tak jsem řekla, že půjdu za vedoucí a na to mi bylo sděleno, že vedoucí je ona. Myslim, že by se takto k zákazníkovi neměl nikdo chovat, obvzlášť ne pokud je to vedoucí prodejny, taková nepříjemnost, arogance se jen tak nevidí. Kde je nějaká profesionalita a lidsky přístup? 8.8.2019 cca 14.50 h. Kašperské Hory prodejna na náměstí
redakce
Dobrý den, to je nám líto. Předáváme Vaši stížnost na ZKD Sušice. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, posíláme odpoěď ze Západočeského konzumního družstva Sušice. Váš COOP Club "Tuto závažnou událost jsem ihned probral s paní zástupkyní vedoucí, které se to celé týká. Je si vědoma své chyby a za své chování se omlouvá. Byla včera pod "časovým tlakem". Informace použijeme při jednání s vedoucí prodejny a k naší kontrolní činnosti. Zjištění projedná ještě příslušná manažerka prodejny s vedoucí prodejny příští týden osobně. Následně provedeme na prodejně několik kontrol, osobně plánuji prodejnu navštívit v průběhu srpna. Závěrem chci ještě připomenout, že prodejna na Kašperských Horách patří mezi sezonní provozovny, kde v letní a zimní sezóně roste výrazně její návštěvnost oproti mimosezóně. V této vypjaté situaci, kdy zaměstnanci pracují na hraně možností, bohužel došlo i k takovému "komunikačnímu zkratu". Mrzí nás to, zvláště když na to poukáže některý náš zákazník. To prostě tak být nemá a nemůže.... Kodex chování k zákazníkům je jednou z priorit, na které trvale s personálem pracujeme a budeme na něm pracovat ještě důsledněji. Ještě jednou se omlouvám. Přeji pěkný den. S pozdravem Ing. František Párecký provozně - technický ředitel"
Barbora Svobodová
Dobrý den, věřte, že mně není příjemné si někde stěžovat a taky je to poprvé, co jsem to udělala. Ale byl to velmi nepříjemný zážitek. Chápu, že v době sezony je to velmi náročné a že pracovníci pracují pod časovým tlakem a také, že pracují na hraně možností. Ale kdo v dnešní době v takových podmínkách nepracuje... Hlavně jde o to, aby se takové jednání neopakovalo, není to nic příjemného.
redakce
Přesně tak, máte pravdu. Doufejme, že už se to nebude opakovat. Mějte se moc krásně. Váš COOP Club
Komenská Martina
Dobrý den, jsem velice nespokojená s prodejnou v Ostroměři. Již několikrát jsem se setkala s tím, jak prodavačka bere holíma rukama bez rukavic pečivo. Nehledě na to, že to, co neprodají, míchají do čerstvých druhý den. Chlaďáky jsou věčně bez zboží a kvalitní šunka je pouze podpultová na vyžádání. O tom jsem se přesvědčila sama. Vybírám kvalitní šunku a žádná tam není, ve frontě za mnou se paní zeptala,, Bohunko, máš tam pro mě tu lepší šunku? " a prodavačka s mrknutím vytáhne šunku z podpultu. Po nakrájení ji opět uložila, asi pro VIP zákazníky.
redakce
Dobrý den, kontaktujeme příslušné družstvo a ozveme se Vám s jejich odpovědí. Mrzí nás, že máte takovouto zkušenost. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Evžen
Dobrý den touhle správou by jsem chtěl podat stižnot na paní vedoucí v obchodu velké Heraltice ... paní vedoucí je neochotna arogantní ... v obchodu když má službu není skoro ani rohlík ... k lidem se chová jako by byly kus hadru ... po prodavačkach křičí zbytečně i když za nic nemůžou .. regály věčinou poloprazdne ..todle není poprvé todle se děje tak pul roku ale už jsem to nemohl vydržet a musel vám napsat ... zase na druhou stranu by jsem chtěl říct že tam mate skvělou zástupce vedoucí u ni se mi ještě ani jedna z těch věci nestala ... rohlíku plno.. pečiva na vyber plno.. ochotna usměvava.. více takových lidi by to tam chtělo ... z pozdravem váš každodenní zákazník!.. (zatím pokud nenastanou změny tak nakupovat začnu raději jinde tam mají aspoň o víkendu pečivo ! Děkuji za pochopení !
redakce
Dobrý den, moc nás mrzí Vaše zkušenost. Vaši stížnost jsme předali na TEMPO, obchodní družstvo v Opavě, pod které prodejna ve Velkých Heraldicích spadá. Nyní čekáme, co nám z družstva na stížnost odpoví. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Petra
Dobrý den, ačkoliv nerada už se musím ozvat. Paní prodavačka z coopu ve Stálkách (Jihomoravský kraj,okres Znojmo) má neustále dovolenou. V takovéto malé vesničce, kde žijí staří lidé bez možnosti dopravy pro pečivo a jiné potřeby je to opravdu hrozné. Já sama bych si nedovolila mít v práci tolik volna. Vůbec nechápu jak to paní prodavačce Mrkvičkové může pořád procházet. Po volnu co vždy má doprodává staré potraviny. Chtělo by se na to mrknout a konečně jí vysvětlit,že práce je důležitá a je třeba do ní chodit pravidelně. Děkuji za co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.
redakce
Dobrý den, moc nás mrzí Vaše zkušenost. Vaši stížnost jsme odeslali na Jednotu, spotřební družstvo v Moravském Krumlově a ozveme se Vám s jejich odpovědí. Mějte se krásně a užijte si v klidu předvánoční čas. Váš COOP Club
Anna
Dobrý den, mám jen takový menší dotaz a nevím na koho se obrátit, možná nepíši na tu správnou stránku, ale prosím o radu třeba i na koho se obrátit. Včera jsem byla nakupovat v COOP Vracov (chodím tam ráda, koupím vše co potřebuji, nemám ráda velké prodejny), měli krásnou lisovanou slaninu, chtěla jsem nakrájet 10 dkg. Paní prodavačka ten kousek slaniny zvážila, měl 25 dkg a oznámila mně, že je toho už jen kousek (jinou už nemají!) a že mně může ukrojit jen 5 dkg! zbytek už by neprodala (podotýkám, že se mně to nestalo poprvé a obzvlášť jen u této jedné paní prodavačky). Řekla jsem jí teda "děkuji, nebudu si ji brát". Jsem ale hodně na pochybách, jestli měla paní prodavačka pravdu, nebo mně byla povinna těch 10 dkg ukrojit. Děkuji.
redakce
Ještě nám, prosím, napište, o kterou prodejnu ve Vracově se jednalo. Náměstí Míru 41, nebo Okružní 593? Děkujeme. Váš COOP Club
Anna
Děkuji za zprávu, COOP Vracov patří pod jednotu, spotřební družstvo Hodonín.
redakce
Dobrý den, ohledně Vaší zkušenosti kontaktujeme spotřební družstvo Hodonín. Přejeme Vám krásný den! Váš COOP Club
Jana
Dobrý den chci podat stížnost na coop kopidlno okres jičín zde v prodejně asi nevědí co je hygiena v z této době kdy řadí koronavirus.pečivo nezabalene většinou lidi po 50 a paní vedoucí si dava kávičky a nic neřeší děkuji
redakce
Pošleme Vaši stížnost na příslušné družstvo. Je ale zajímavé, že na stejnou prodejnu nám chodí mnoho pochval. Dáme Vám vědět, až se nám ozvou z družstva. Váš COOP Club
Alexa Růzová
Dobrý den, mám pro Vás návrh. Bylo by prosím možné donutit paní prodavačky na prodejně v Nýřanech, navštívit nějaký kurz, nebo spíše vzhledem k dnešní situaci nabídnout nějaký videokurz o slušném chování? Chápu, že teď musí obsluhovat zákazníky v ne příliš bezpečných podmínkách, ale chování těchto prodavaček je otřesné již delší dobu. Stačilo by naučit zdravit, poděkovat. Tyto základní věci totiž každému přijdou zcela normální, až banální. Jak je tedy člověk potom překvapen, když za kasou sedí "puchejř", který neodpoví ani na pozdrav, nepoděkuje a ještě se tváří, jakoby Vás chtěl přinejmenším podříznout. Kdyby šlo pouze o jednu paní prodavačku, tak to přejdu, každý jsme jiný a každý máme nějakou povahu. Ale v prodejně Nýřany se sešla opravdu elita. Nedá se to srovnat s konkurenční prodejnou, kde se na Vás prodavačka usměje i s unaveným výrazem, ale usměje, poprosí o částku k zaplacení, poděkuje a ještě popřeje hezký den. Když se na poslední chvíli rozhodnete, že zaplatíte kartou nebo stravenkami, také to není problém. Bohužel tady ano. Nedej bože platit složenku. To si raději dojdu na poštu, kterou nemám zrovna blízko. Celé to jejich chování mě donutilo ( a co vím z okolí, tak nejen mě) chodit nakupovat jinam, kde i když nejsou majitelé a prodavači české národnosti, pro úsměv, poděkování a pozdrav nejdou daleko. Přeji pěkný den. S pozdravem Růzová
redakce
Dobrý den, pošleme Vaši stížnost na družstvo a ozveme se Vám s jejich odpovědí. Váš COOP Club
Zdeněk
Dobrý den, chtěl bych podat stížnost na Coop v Dolanech u Olomouce. Včera při ranním nákupu u pokladny kdy jsem měl platit cca 130kč a podal jsem pokladní pětistovku tak my bylo oznámeno že nemá drobné na vrácení a byl jsem nucen nákup ponechat v obchodě. Je to normální? a navíc se to opakuje dost často že nemají drobné na vrácení. Dále pečivo v odpoledních hodinách když jedou lidé z práce také většinou neseženete prostě ...není.. Nemluvím o obsluze v obslužních pultech...věčně nikdo nikde není a to mají pouze uzeninu a maso. Vrácení láhví než vám je napíše stihnu obejít a nakoupit a stejně čekám než my láhve někdo laskavě napíše. O pokladně nemluvím tam také nikdo věčně nesedí. Ráno musí vytírat podlahu takže nemá čas sedět v pokladně. Neměla by to dělat po zavíračce si tam uklidit tu podlahu? To se děje třeba hlavně o víkendech. Píšete o čerstvosti zboží...byly jste se tam někdy podívat? Napolo shnilé rakčata, papriky, o černých banánech ani nemluvím uzenina občas také nevypadá čerstvě. Ulepené párky na druhý den a zapáchající salámy a anglická slanina která letěla okamžitě do koše. Jsem rozhodnut pokud se tohle nevyřeší jít i na ČOI a poslat hygienu na kontrolu. Byl bych rád kdyby jste se ozvali a řekli nebo napsali jaké kroky byly v této stížnosti udělány. Do zlepšení odmítám do této prodejny chodit nakupovat. Děkujeme manželé Tichákovi z Dolan u Olomouce.
redakce
Dobrý den, napište nám prosím, o kterou prodejnu se jedná. COOP TUTY Dolany č. 7, nebo Jednota Dolany č. 127? Děkujeme. Váš COOP Club
Dvořáková
Dobrý den, po přečtení vašich zásad,musím reagovat. Všechny vaše prodejny které při cestách navštěvuji jsou úplně v pořádku hygiena a ochota, tak bych shrnula vaše prodejny. Ale přesto bych se ráda zeptala kde je čisté prostředí a osobní hygiena ve vaší prodejně v Horních Dubenkách? Už při příchodu jsem váhala zda mám jít dovnitř. Vytříbený slovník který vycházel ze dveří a skoro žádné zboží, smrad z kouře od cigeret vzhled butiky 4 cenové kategorie i s přísedícími. Ochota hrozná, zřejmě jsem asi vyrušila při kouření.
robert jahl
Chtěl bych pochválit pracovnice Coop Janovice n. Úhlavou za skvělou obsluhu. Děkuji.
Andrea Kuč.
Dobrý den,nedělám to ráda,ale chci si stěžovat na prodavačku na prodejně v Adolfovicích.Slečna zde pracuje asi rok.Je neochotná,drzá,arogantní.Když po ní někdo něco chce má blbé poznámky.Je strašně pomalá.Při povinnosti nosit roušku,nosí roušku pod nosem.
Tereza
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na COOP v Drnovicich, okr. Blansko. Prodavačky nemají žádné hygienické návyky ohledně krájení uzenin. Od pokladny jdou rovnou krájet uzeniny bez rukavic, ještě v téhle těžké virové dobe..kraji všechno do ruky. Ochutnávají paštiky a pak si olíznou prsty a ptají se, co si dám..v tu chvíli nemám chuť si koupit nic. Nemluvím o tom, že uzeniny druhý den smrdi. Několikrát jsem byla svědkem, kdy byly prodavačky upozorněny, aby si nasadily rukavice a měly akorát blbý řeči pod rouškou.
redakce
Dobrý den, to nás velmi mrzí. Přepošleme Vaši stížnost na příslušnou jednotu a ozveme se Vám s jejich odpovědí. Mějte se krásně. Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, zde je odpověď z družstva: "Za Jednotu spotřební družstvo v Boskovicích se omlouváme za popsané nevhodné chování personálu na prodejně 153 Drnovice. Personál je povinen nosit rukavice při krájení uzenin a dodržovat v dnešní době zvýšená hygienická opatření. Záležitost jsme projednali s vedoucí prodejny a ihned sjednali nápravu. Ujišťujeme Vás, že se tento problém nebude opakovat." S přáním krásného dne Váš COOP Club
Barbora
Dobry den, prodejna uherske hradiste u rybniku: 1. Prodavacky- neprijemne, neumi pozdravit ani pri prichodu ani pri odchodu, prodejni doba do 17:30 a prijde v 17 uz maji vytreno a zabiji Vas pohledem a dceru omylem ale bouchly kostatem, protoze ja prodavacka vytiram tak se mi zklidte z cesty - socialismus hadr 2. Cistota a sortiment - strasny, pobocka je na sidlisti a chodilo by tam vice lidi, ale kvuli spatnemu sortimentu a napr pecivo maji jen do 3 do prodejny nikdo nechodi. Obchod navic smrdi a napr na dalsim sidlisti je hruska a tam je vzdy plno 3. Zasilkovna - neumi to s pocitacem a navic jsou neprijemne kdyz si prijdete pro balik ze pro nej musite chodit. Kousek opodam je ppl prcel shop a uplne jiny pristup Vim ze toto muze byt brano jako muj psobni nazor, ale mam to podlozeno od vice zakazniku, kteri se s tim nejak smirili, ale co dnes ty tpodavacky predvedly mne zvedlo ze zidle ze uz jsem musela napsat. Otresne!!!
redakce
To nás mrzí. Předali jsme Vaši stížnost na příslušné družstvo a ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Posíláme odpověď z družstva: "Dobrý den, reaguji na stížnost. V současné době nic takového na prodejně nepozoruji. Přesto bylo provedeno s personálem prodejny školení o chování k zákazníkovi a proveden interní audit HACCP. S pozdravem Pavel Kotačka, provozní manažer, Jednota spotřební družstvo v Uherském Ostrohu" Přejeme Vám klidné Vánoce. Váš COOP Club
JA
Dobrý den, dnes 11.12. 2020 dopoledne byly prodavačky v obchodě v obci Lípa (okres Havlíčkův Brod) bez ústenek.... Toto mi přijde v době pandemie neomluvitelné a hazardérské chování, zejména proto, že zde nakupuje mnoho starších ohrožených lidí... Chápu, že musí mít roušku od 7 do 16 hod (vyjma pauzy na oběd, takže tedy nějakých 8 hodin denně... Ale to učitelé, lékaři, úředníci a další zaměstnanci také. Nehledě na to, že jsou prodavačky v tomto obchodě dlouhodobě nepříjemné k zákazníkům, a to tak, že jsme sem přestali jezdit na nákup a nejsme jediní... Několikrát se stalo, že prodavačka byla tak nepříjemná, že ani neodpověděla na pozdrav... Prodavačky se chovají normálně jen k tomu, koho znají nebo nevím... Ale přijde mi to smutné, jednou dělají práci s lidmi a měli by se k nim umět chovat slušně a nápomocně i když nemají náladu... Takový doktor nebo učitel musí taky udržet profesionální přístup a pozitivní chování k pacientům a žákům...
redakce
Předali jsme Vaši stížnost na příslušné družstvo a omlouváme se za nepříjemnosti. Napíšeme Vám, až se nám ozvou. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Družstvo v Havlíčkově Brodě se Vám ozve samo. Věříme, že bude udělána náprava. Přejeme Vám krásné a klidné dny. Váš COOP Club
Kateřina
Dobrý den.Chci si stěžovat na slečnu z prodejny v Bělé po Pradědem část Adolfovice.Slečna je arogantní,drzá,neumí odpovědět na pozdrav.V momentě kdy je v obchodě hodně lidí a druhá prodavačka krájí salámy tak se sebere a odejde na wc a tam sedí 15minut v kuse.Roušku nosí pod nosem.
redakce
Vaši stížnost jsme poslali do Jednoty, Spotřební družstvo Zábřeh. Ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Jan Kuneš
Dobrý den, tímto bych si chtěl veřejně stěžovat na chování zástupkyně vedoucí v prodejně ve Vodňanech. Chování, které slečna předvádí, je přinejmenším ostudou Vaší společnosti a za takovéto chování jak personálu, ale také především k zákazníkům , by měla být na hodinu propuštěna. Dívka nezná ani slušně vychováni, její povýšené chování přerostlo do velkých rozměru, starší a nemohoucí lidé pláči na pokladně, neboť se střetly s touto paní a někteří zákazníci již do prodejny nechodí. Žádám tímto o důrazné řešení této situace, neboť ja pracuji ve větší firmě a úcta a ochota k zákazníkům je naše priorita. Lidé se boji postavit a otevřít ústa nad nespokojenosti a křivkou, přičemž ochota a usluznost by měla být domenou každé firmy. A poslední má poznámka - neverim ze tato slečna má tak vysokou praxi a vzdělání, aby vykonávala tuto činnost a tímto způsobem reprezentovala dobre jméno Vaši společnosti
redakce
Dobrý den, napište nám, prosím, o kterou prodejnu ve Vodňanech se jedná. Pošleme Vaši stížnost na příslušné družstvo. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Posíláme odpověď z družstva: "Dobrý den, rád bych se touto cestou vyjádřil k Vaší stížnosti, i přesto, že u ní chybí popis konkrétní situace. Shodou okolností jsem obdržel vyjádření od dvou zákazníků, kteří byli účastni u zřejmě zmiňovaného incidentu. Bohužel je jejich vyjádření odlišné od popsaného nevhodného chování zástupkyně paní Malkusové, která, musím podotknout, má potřebné vzdělání i praxi k vykonávání své funkce zástupkyně vedoucí na provozovně Koruna Vodňany. V současné době musíme na našich provozovnách splňovat mnoho protiepidemických opatření, kdy jedním z nich je omezený počet zákazníků na m2 provozní plochy prodejen. Abychom opatření mohli plnit, museli jsme stanovit přesný počet nákupních košíků odpovídajících maximu počtu zákazníků a zavést pravidlo 1 zákazník = 1 nákupní košík. Zmíněné, nutné pravidlo odmítla paní respektovat a to i po upozornění, přesto byla obsloužena. Musím zároveň ale konstatovat, že mě incident mrzí, ať bylo důvodem cokoli a velmi se paní omlouvám,jestli jen trochu ji přišlo jednání zmiňované paní zástupkyně nevhodné. Prožíváme období, které je pro nás pro všechny velmi těžké a složité. Naši zaměstnanci poctivě chodí do svých prodejen, i když tím podstupují obrovské riziko nákazy, doslova nesou svoji kůži na trh. To vše spolu se shonem předvánočních časů mohlo způsobit právě zmíněný smutný incident. Celý kolektiv prodejny byl znovu proškolen a seznámen s pravidly správného obchodníka, s pravidly respektu a úcty k zákazníkovi. I v naší Jednotě je úcta a respekt k zákazníkovi prioritou. Děkuji a přeji především pevné zdraví! S pozdravem Roman Slamka, předseda představenstva" S přáním krásného dne Váš COOP Club
Petra
Dobrý den, ač nerada stěžuju si na prodejnu coop v Lochovicích čp. 63 (jsou tam totiž dve) Nechapu jak muze takova vedouci vykonavat takovou pozici. Neustale fronty , protoze na pokladne nikdo neni pani vedouci se vybavuje ve skladu. Ve 12 se ma otevirat vzdy se otevre az 12:10 kdyz uz je na pokladne vedouci tak rano se zas vybavuje na kase. Toto trva uz nejakej patek ted se pridala sluzba zasilkovna, kterou zvlada jen jedna prodavacka s ochotou. Dve to neumi a pani vedouci krouti ocima.! Nepotrebuju zadne vyjadreni staci poslat nejakeho pracovnika kontroly, aby videl co se na prodejne deje a ze obchod spatne funguje pod takovou vedouci. Neni to absolutne o poctu zamestancu. Tento problem ma vice lidi, ale kazdy ma strach se ozvat a ani nevi poradne kam.
redakce
Dobrý den, Vaši stížnost mají na družstvu COOP Hořovice. Až se nám ozvou s odpovědí, napíšeme Vám. S přáním krásného dne Váš COOP Club
David F.
Dobrý den, již delší dobu nejsme spokojeni s kvalitou vaší pobočky v Benešově nad Černou.Konkrétně jsou v nabídce okoralé/oslizlé párky, salámy a nedostatečná kvalita zeleniny v poměru k ceně.Opravdu není v pořádku nakoupit např. cibuli a mít z pěti tři poloshnilé.Nemluvě o pečivu,kde chybí koš na spadnuté pečivo.I to v regálech je však jinak vhodné tak na strouhanku,to čerstvé mají však paní prodavačky "ukryté" v bedýnkách vedle.Dnešek tomu dala korunu paní E.Masaříková, která klukovi po tom co chtěl vrátit u kasy jogurt s poškozeným obalem řekla, že to udělal on a že to sníme! Chápu že prodavači si mohou být svou kontrolou jisti,ale přehlédnout se při doplňování může každý, nemluvě o možném porušení jiným zákazníkem.Sám jsem byl proškolen nejen na HACCP a tak dobře vím, že tohle si nemůže dovolit.Přeci nebudu riskovat střevní problémy zákazníka, které se mohou i zkomplikovat,aby obchod vydělal 5 korun.To není úplně dobrá reklama, děkuji za vyřízení.
redakce
Dobrý den, Vaši stížnost jsme přeposlali na Jednotu, družstvo spotřebitelů v Kaplici. S jejich odpovědí se Vám ozveme. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Stížnost prý s Vámi vyřeší samotná Jednota v Kaplici. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Pavel
Dobrý den, chci si bohužel postěžovat na vaši pobočku v Karlových Varech, vesnice Kolova. Prodavačka je strašné pomalá, než zaplatíte strávíte u pultu 10 minut. Pečivo tvrdé tak akurát na strouhanku a to prodávají lidem k jídlu, také zboží nedostatkové není z čeho vybírat. Kolikrát potřebuju prostě svačinu do práce, Tak tam Zajdu ale než prodavačka se vykeca s ostatními zákazníky než jim to naúčtuje atd. Tak tam jsem minimálně 15 min, a nejsem jediný komu to vadí. Kdyby se stím dalo něco dělat bylo by to fajn.
redakce
Vaši stížnost jsme poslali do Spotřebního družstva, Jednoty Toužim. Ozveme se Vám s jich odpovědí. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Družstvo si prý s Vámi vyřeší stížnost napřímo. Doufáme, že vše proběhne k Vaší spokojenosti. Přejeme Vám krásné a klidné dny. Váš COOP Club
Kateřina
Dobrý den,chtěla bych si stěžovat na jednotu v Adolfovicích (Bělá pod Pradědem).Prodavačky jsou nepříjemné.Zeleninu,kterou zde prodávají bych nedala ani prasatům natož to prodávat lidem.Zajímalo by mě kdy se v tomto obchodě naposledy vytírala podlaha.Respirátory a rukavice prodavačk asi moc neříkají.
Přemysl Jambor
Dobrý den, chci poděkovat za opakované rasistické urážky,jichž se dopouští celý kolektiv Vaší prodejny ve Veverské Bitýšce,je smutné že nedokážete zaplatit zaměstnace ,kteříí by Vás reprezentovali a je to skvělá vizitka Vaší firmy a věřím,že v managementu je to ještě o něco horší,proto nečekám,že s tím cokoliv uděláte.S přáním úspěšného dne Přemysl Jambor
redakce
Dobrý den, Vaši velmi důležitou stížnost přeposíláme na vedení příslušného družstva a ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, zde uvádíme odpověď z družstva Jednota Boskovice: "Záležitost byla projednána s vedením konkrétní prodejny a bylo doloženo, že personál se chová ke každému slušně, nicméně včera nebyli do prodejny vpuštěni dva zákazníci, kteří si odmítali nasadit respirátor." S povinností nosit respirátory se tedy budete muset obrátit na českou vládu, s tím Vám my nepomůžeme. Přejeme Vám klidné dny. Váš COOP Club
Jiri
Tak u nás v malebné vesnici LÁZ (okres Příbram) paní prodavačka má 3x v týdnu zavřeno a vysedava na terase hospody se svými přáteli třeba dnes její pracovní doma je do 17:00 a v 15:00 už se po ni zas slehla zem neznám jediného člověka který by nebyl aspoň jednou v týdnu naštvaný že má zase zavřeno ale pokud je tohle normální, jdu na pracovní pohovor mít 100dni dovolené je proste top teď se bude děla krásné počasí tak počítám že ji bude celá ves nahanet někde kolem rybníku
redakce
Dobrý den, předáváme Vaši stížnost do družstva COOP Příbram. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, Vaše stížnost byla prověřena družstvem COOP Příbram, pod které Vámi zmíněná prodejna spadá. Aktuálně nebyla shledána žádná závada, nicméně družstvo bude tuto prodejnu po nějaký čas sledovat. Děkujeme za upozornění a přejeme krásné dny. Váš COOP Club
Petr Fiala
Dobrý den Po návštěvě v COOP Vsetín Liptál 373 musím napsat stížnost. Příchod do prodejny a dezinfekce žádná. Po vstupu do prodejny u pokladny stála prodavačka s mobilem v ruce a bez roušky,to se dalo pochopit z jedné strany kde chodí zákazník bylo sklo. Druhá prodavačka co právě doplňovala zboží byla taky bez roušky a po rovnání zeleniny odběhla za závěs v zápětí vyšla a sypala rohlíky a rovnala je bednách, aniž by použila nějaké rukavice nebo si umyla ruce. U salámu opět stojí prodavačka bez roušky s mobilem v ruce , pak si všimla paní co tam stála a čekala až ji obslouží, při krájení salámu nepoužila žádné kleště ani rukavice! Holou rukou to dávala na připravený papír a mezi tím se bavila s kolegyňí. Předepsané oblečení lítám jako kráva abych byla jako kočka se mi nezdá jako dobrá reprezentace obchodu. Na dotaz vedoucí jestli musím mít roušku mě bylo odpovězeno že my na to kašlem a vy můžete říct že vám je špatně. Při odchodu s prázdným vozíkem si mě prodavačka asi ani nevšimla protože byla stále na mobilu a ani nenakoukla jestli v něm něco mám. S pozdravem a přáním hezkého dne Fiala
redakce
Dobrý den, pane Fialo, Vaši stížnost jsme odeslali na Jednotu, spotřební družstvo ve Vsetíně a ozveme se Vám s jejich reakcí. Přejeme Vám krásný den. Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, pane Fialo. Kopírujeme Vám odpověď z družstva: "Velmi nás mrzí negativní zkušenost spojená s návštěvou naší prodejny. Bohužel, prokazatelně došlo k porušení nařízení a zásad správné hygienické praxe. Záležitost byla projednána s vedoucí prodejny a zaměstnanci prodejny byli poučeni o povinnosti dodržovat veškerá platná nařízení. V případě opakovaného porušení budou se zaměstnanci vyvozeny pracovně právní důsledky, které by mohly vést k případnému ukončení pracovního poměru. Prodejna bude intenzivně sledována ze strany oblastní manažerky. Budeme rádi, pokud v budoucnu opět získáte důvěru v naše služby. S pozdravem a omluvou Mgr. Jan Růžička, provozní ředitel, Jednota SD ve Vsetíně." S přáním krásného léta Váš COOP Club
VĚRA
dobrý den.rada bych upozornila na prodejnu COOP lubojaty u Bílovce. Cerstve pečivo smíchané se starým i více dní. Poslat dítě pro pečivo nemůžeme , donese staré koblihy tvrdé jako kámen. Co se týče krájení salámu je to vážně ostuda. Paní prodavačky zjevně nezvládnou ani pět koleček po sobě aniž by kolečko nebylo jen poloviční. Kraji tak na hrubo že až šunka nechutná. Když řeknu na tenko tak zesunky je fasirkapro čuníky. Zelenina se prodává až do jejího úplného skonání. Bydlíme na vesnici kde jsme rádi že máme obchod blízko bez dojíždění ale než tohle to si radsi zajedu. Diky
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo v Hodoníně. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Petra
Dobrý den, chci podat stížnost na cooo jednotu v Leskovci u Vsetína. Přišla jsem do obchodu a nejspíš nejstarší na krátko ostříhana prodavačka (asi 170 cm vysoká) s opravdu špatně namalovanym obočím (možná měla stres z toho že ji to tak špatně udělali v salonu to nevím) byla agresivní, sprostá a na moji nespokojenost s výběrem ovoce a zeleniny které bylo komplet nahnile plus špatně uskladněné (v sáčku se to zapaři a zkazí rychleji)s nedalo se vybrat nic, reagovala tak že zvýšila hlas že ona za to nemůže že za to může firma, že neovlivní co jim posílají. Což samozřejmě není pravda ona přebírá a odepisuje zboží. Když jsem zvedla asi po 10 minutách hlas také, že podávám stížnost na firmu, odešla a neprozradila mi své jméno. K tomu vzadu kam odešla měla plnou pusu keců o tom jak si na ni nějaká fiflena z Prahy nebude otvírat hubu. Byla jsem stále dost milá. V závěru když jsem asi 10 minut stala u pokladny poslala kolegyni aby mi namarkovala zboží že ona za tou krvavou nejde, a já mohla odejít. Děkuji za předání na patřičná místa.O tom že neměla roušku a nemohla ji najít už ani nemluvím.. To byl bonus, děkuji Zavadilova
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo ve Vsetíně. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Jiří G.
Dobrý den,chci si stěžovat na prodejnu v Adolfovicích.Je tam bordel,zelenina je schnilá a řekl bych,že se tam i dlouho nevytíralo.Prodavačka sedí u kasy a obsluhuje lidi s telefonem na uchu.Obě prodavčky protivné,pomalu ani nepozdraví.Prostě katastrofa.Byl jsem zde na dovolené.Ještě je nedaleko Jeseník kde se dá normálně nakoupit.
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo v Zábřehu. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, posíláme odpověď z družstva: "Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naší prodejnou v Adolfovicích. Uvedené připomínky byly předmětem naší interní kontroly, při které byly s personálem prodejny projednány zmiňované nedostatky s cílem jejich eliminace. Zároveň byl personál poučen o vstřícném a proaktivním přístupu k zákazníkům. Velice Vám děkujeme za podnět, který nám pomáhá se zlepšovat. Tým JEDNOTY SD Zábřeh" S přáním krásného dne Váš COOP Club
Pavlína Born
Dobry den, při čtení Vašeho článku o kvalitách prodejen coop , jsem se velice zasmala. Realita je příšerná . Do prodejny v Borsicich u Buchlovic už raději půl roku nechodím . Obsluha u salamu karastrofa. Tak nepříjemná a neochotna mladá paní , až je z toho člověku zle . Chování ke starým lidem je neomluvitelne , ta dotyčná osoba je tam snad pro lidi, tak by se měla umět chovat . O hygieně ani nemluvím , gelove nehty jsou přeci z hygienickeho hlediska nepřípustné , vlasy by měly být také upravené .
Modasova Petra
Dobry den, chtela bych Vas upozornit na prodejnu Coop Drozdin Olomouc. Uz podruhe jsem koupila zmrazene pecivo. Opravdu mám platit plnou cenu za stary chleb, ktery se droli nebo za stare koblihy, ktere letely do kose???
redakce
Dobrý den, Vaši stížnost jsme předali na Jednotu spotřební družstvo v Uherském Ostrohu. Ozveme se Vám s jejich reakcí. S přáním klidných předvánočních dní Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, posíláme reakci družstva: "Reaguji na stížnost na prodejnu Jednoty SD Uherský Ostroh v obci Droždín. Stížnost se týkala prodeje zamraženého pečiva z uvedené prodejny. Tato prodejna je řízena naším odloučeným střediskem, sídlícím v obci Drahotuše u Hranic. Nechal jsem celou tuto záležitost prověřit kontrolními pracovníky příslušnými pro tuto oblast. Naše prodejny mají přímo zakázáno zamrazovat čerstvé pečivo určené k prodeji spotřebitelům. Každá prodejna má stanovený limit v procentech z každé dodávky, který může vrátit buď formou vratky dodavateli nebo odepsat do ztrát družstva. Nemají tedy důvod zamražování pečiva provádět. Přesto jsem však nechal na uvedené prodejně udělat vnitrokontrolu dodržování zásad prodeje tohoto sortimentu, s kontrolou mrazících zařízení na této prodejně. Při kontrole nebylo žádné pečivo v mrazících zařízeních nalezeno. Personál prodejny popírá, že by nějaké pečivo tímto způsobem likvidovali. Problém vidím spíše v kvalitě tohoto pečiva od jednotlivých dodavatelů pečiva, kdy se někdy stává, že toto pečivo někdy velmi rychle stárne a zákazník má potom dojem, že se jedná o prodej pečiva z předchozího dne. S celým kolektivem prodejny byla tato záležitost projednána s upozorněním na dodržování stanovených zásad prodeje nejen pečiva, ale i ostatního podobného sortimentu. S pozdravem a přáním krásného dne Peprna Ladislav - provozní ředitel."
Alice Novotná
Mě by upřímně zajímalo, proč je navzdory otevíracím hodinám pobočka v Přešťovicích u Strakonic neustále zavřená. Ať tam jdu kdykoliv během otevírací doby, je uvnitř vždy zhasnuto a dveře zamčené. Potraviny tam můžu sledovat leda tak přes výkladní skříň.
Jan Sadek
Právě jsem se napil piva z prodejny Coop v Dobřichovicích… a bylo opravdu hnusný. Bylo prošlé dva a půl měsíce!!! Může mi někdo vysvětlit jak se tohle může sakra stát?
Tomáš Hanák
Dobrý den chci podat stížnost na prodavačku co sedí na pokladně v COOP Morkovice Slížany. Vrátil jsem zde lahve od piv,a odešel v tom sem si vzpomněl že jsem zapomněl chleba,vracím se a slyším prodavačku (hodně mladou kolem 20ti let ) jak o mě vypráví své kolegyni jestli mě také dobře viděla a jestli mě zná že ona prý ano, já i se svou manželkou že prý vybíráme LÁHVE OD PIVA U POPELNIC !! Když jsem došel k pokladně orosilo se jí čelo zbledla a na otázku co si to dovoluje pomlouvat zákazníky nepravdivými informacemi mi odpověděla že se bavila s kolegyní a ne se mnou !!!! VĚŘTE MI OD TE DOBY COOP PRODEJNU NENAVŠTĚVUJI.PROSIM O KÁZEŇSKÝ POSTIH NEBO VYŘAZENÍ Z KOLEKTIVU,JINAK ZDE CELA MOJE RODINA PŘESTÁVÁ NAKUPOVAT . DĚKUJI HANÁK.JSME MÍSTNÍ A S TÍMHLE JSME SE JESTE NESETKALI.
redakce
Dobrý den, pošleme Vaši stížnost na příslušné družstvo. Mapa prodejen nám však ukazuje 2 prodejny v obci Morkovice-Slížany (náměstí 30 a náměstí 380). Napište nám tedy, prosím, o kterou se jedná. Děkujeme. Váš COOP Club
Tomáš Hanák
Jedná se o prodejnu ve Městě Morkovice-Slížany, ulice .Náměstí č.p. 30 Mladá DRZÁ prodavačka kolem 20 až 25 let .děkuji Hanák.
redakce
Děkujeme a posíláme na COOP družstvo Havlíčkův Brod. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Lucie Pataki
Dobrý den podávám stížnost,kterou budu šířit i písemně ( korespondenčně ) a poženu navrch aby se s tím něco dělo protože její chování je v obchodě nepřípustné a strašně urážející!! Stížnost je na OSOBU která mi odmítla podat své osobní číslo,nebo své jméno tak vám ji budu muset upřesnit po svém ..mladá s prominutím tlustá řekla bych slečna ale do té svým chováním má daleko..takže holka. Ne jen že mě urazila svým chováním (přístup) a nepřejícím vystupováním .. ale dovolila si o mé osobě říci (nejspíše své kolegyni,slyšela jsem to z pozarohu ) že jsem nějaká potrhaná bezdomovkyně ... (ANO DOSLOVA ) Promiňte ale pokud vím není zakázané chodit do vaší prodejny v roztrhlé pracovní bundě a paní taky nebyla zrovna značky Louis Vuitton Prosím o sesazení z pozice nebo minimálně pracovní postih,toto si líbit nenechám.Dekuji.S pozdravem Pataki
redakce
Dobrý den, Vaši stížnost nasměrujeme na příslušné družstvo v Havlíčkově Brodě a ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Lucie Pataki
Jedná se o prodejnu Morkovice Slížany Náměstí 30. 768 33 děkuji Pataki
Lucie Pataki
Dobrý den,po mé zaslané žádosti o stížnost na prodejnu COOP Morkovice Slížany Náměstí č.p. 30 768 33 se samy od sebe dvě děvčata (prodavačky) přišly omluvit dokonce s dárkem,vzniklo to zbytečně i já jsem byla moc vznětlivá,děkuji za vše a budu u vás ráda nakupovat dále S pozdravem Lucie Pataki
redakce
Děkujeme za zprávu. Jsme moc rádi, že se to takto vyřešilo. Přejeme Vám, abyste byla v budoucnu s COOPem jen spokojená. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Lenka
Dobrý den,chci si stěžovat na Vaši ptodejnu v Adolfovicích.Prodavačky NENOSÍ RESPIRÁTORY.Nevšimla jsem si,že by se nařízení vlády ohledně dodržování nějakých pravidel změnilo.
Jindřich Studnička
Dobrý den, v prodejně Coop v Kladně, mezi věžáky, ulice Vítězná mají velice zvláštní přístup k zákazníkům. Když jsem chtěl ukrojit v sobotu 11. 6. po 9. hodině 10 dkg paštiky bylo mi řečeno prodavačkou, že si ji musím koupit celou, že by zbytek (8 dag) neprodala. Totéž s gothajským salámem, zde by sice zbylo 10 dag, ale zákazníci prý nemají rádi konce. Tento socialistický přístup k zákazníkovi nedělá dobré jméno firmě. Naštěstí je v okolí spousta jiných prodejen, kde si zákazníka váží.
redakce
Dobrý den, je nám líto, že máte špatnou zkušenost s touto prodejnou, odeslali jsme Vaši stížnost na příslušné družstvo. Váš COOP Club
Jan
Dobrý den, I já se s Váma podělím o to, jaké je to u nás. Mnoho místních už v naší prodejně nenakupuje. Naše malé děti už umí pozdravit, Vaše prodavačky jim dokáží odpovědět hrobovým tichem, bez očního kontaktu a věčně naštvaným výrazem vyrytým ve tváři. A když se náhodou na něco zeptáte, naštvanost i uslyšíte. Nákup v našem coopu, návštěva zubaře nebo šlápnutí do psího mají na náladu asi tak stejný účinek. Jednou za čas se to snese, ale obden je to otrava. Zajeďte si k nám na nákup, opravdu to udělejte, ta zkušenost je nesdělitelná. Těším se, že nás jednou pozdraví a obslouží s úsměvem. (Čižice 332 09)
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na příslušné družstvo (ZKD Plzeň) a ozveme se Vám s jejich reakcí. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Veronika
Dobrý den, pobočka v Čejeticích (Mladá Boleslav) neustále zavírá dříve navzdory otevíracím hodinám.
redakce
Děkujeme za zprávu, dáme to vědět příslušnému družstvu. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Pavla
Dobrý den chci se zeptat, když si objednám věci z akčnío letáku. Vše prodavačky v Coopu v Záříčí objednaly. A pak je mi řečeno, že zboží jim neposlaly. A není to poprvé. Naposledy to byla sada tužek s dětskými motivy. Doma řeknete dětem, že jsem jim to objednala a ono to nepříjde. A dětem je to líto. Jak je to možné. Děkuji za kladné vyřízení.
redakce
Dobrý den, v tom Vám může pomoci jedině družstvo, které tuto prodejnu řídí. Je to COOP družstvo Havlíčkův Brod a veškeré kontakty najdete zde: http://www.coophb.cz/kontakt/ Věříme, že Vám s problémem rádi pomohou. Přejeme krásný podzim. Váš COOP Club
Jiří Pachý
Dobrý den, jsem velice nespokojený s prodejnou Coop v Tanvaldu, jelikož jsem se setkal s několika problémy, jak je možné, když je zboží v akci, konkrétně Rama máslová za 64,90 Kč, jak je možné že účtují 107,-Kč, to je první stížnost. Druhá stížnost vspočívá v tom, že mi bylo namarkováno zboží, které nemám v košíku za 30,- Kč za 2ks Skyr, namísto 4ks namarkovali 6 ks. Děkuji přeji hezký víkend Jiří Pachý.
redakce
Dobrý den, Vaše zkušenost nás mrzí. Pošleme Vaši stížnost na COOP Dvůr Králové nad Labem a ozveme se s jejich odpovědí. S přáním krásného podzimu Váš COOP Club
Jiří Pachý
Dobrý den, ještě jedna poznámka na prodejnu Coop v Tanvaldu, je velký problém v pečivem, když ho neprodají v ten den čerstvé, pokud jim nějaké zbyde, přimíchají ho do čerstvého pečiva. Potom se nestačí člověk divit, že má 2 dny staré housky, prodané za čerstvé. Tímto nic neodpisují, jako staré pečivo na strouhanku. Děkuji přeji hezký víkend Jiří Pachý Tanvald.
redakce
Dobrý den, družstvo se nám napsalo, že s Vámi stížnost probere osobně, předali jsme jim proto Váš e-mail. Doufáme, že se vše vyřeší k plné spokojenosti. Mějte se krásně. Váš COOP Club
Tereza
Dobrý den, mam stížnost k prodavačkám v Tiché, konkrétně Kateřiny Klimove, kdy ve své pracovní době řeší pomluvy a špiní mou osobu. Byla jsem několikrát upozorněna svými známými, že se o mě dost nevhodne na prodejně vyjadřuje.
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo Hodonín, kam prodejna v Tiché spadá. Přejeme Vám klidné dny. Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, posíláme odpověď z Jednoty Hodonín: "Dobrý den, v reakci na Vaši stížnost bylo s personálem prodejny v Tiché projednáno chování a komunikace směrem k zákazníkovi. Paní Kateřina, které se celá záležitost týká především, byla poučena. Tímto se Vám omlouváme a ujišťujeme Vás, že se vzniklá situace nebude opakovat." S přáním krásného podzimu Váš COOP Club
Lukáš R.
Dobrý den,chci si stěžovat na prodejnu v Adolfovicích (Bělá pod Pradědem).Pracuje tam nějáká nová paní a pokaždé,když jdeme naloupit je nepříjemná,pomalá a už se mi 3x stalo,že mě ošidila o peníze.Naštěstí vše vždy vyřešeno s druhou prodavačkou,ale věřim tomu,že prodavačky mají i jinou práci než stále někoho kontrolovat jestli markuje správně nákup.Paní vypadá,že pokladnu vidí poprvé v životě.Věřim tpmu,že v dnešní době je těžké najít spolehlivého zaměstnance,ale tohle je příliš.
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo Zábřeh, kam Adolfovice patří. Ozveme se Vám s jejich reakcí. S přáním klidného adventu Váš COOP Club
Lukáš R.
Dobrý den,chci si stěžovat na prodejnu v Adolfovicích (Bělá pod Pradědem).Pracuje tam nějáká nová paní a pokaždé,když jdeme nakoupit je nepříjemná,pomalá a už se mi 3x stalo,že mě ošidila o peníze.Naštěstí vše vždy vyřešeno s druhou prodavačkou,ale věřim tomu,že prodavačky mají i jinou práci než stále někoho kontrolovat jestli markuje správně nákup.Paní vypadá,že pokladnu vidí poprvé v životě.Věřim tpmu,že v dnešní době je těžké najít spolehlivého zaměstnance,ale tohle je příliš.
Slanař E.
Dobrý den,chci si stěžovat na paní vedoucí v prodejně v Prachovicích okr.Chrudim,když na dotaz proč v 11hod.dopoledne nemají pečivo mi bylo odpovězeno,abych se zeptal lidí,kteří ho skoupili.A na dotaz proč ho neobjednají víc,mi bylo odpovězeno,ani náhodou a kdyby zbylo,tak ho paní vedoucí nebudu platit!Myslím si, že takhle by se vedoucí prodejny neměla k zákazníkům chovat a moje stížnost na tuto prodejnu není jediná.
redakce
Dobrý den, napište nám, prosím, zda se jedná o prodejnu v ulici Chrudimská 123 nebo Bučina 3, Prachovice. Pošleme Vaši stížnost na příslušné družstvo. S přáním klidného dne Váš COOP Club
Slanař E.
Dobrý den,moje stížnost je na prodejnu Bučina 3.Naopak prodejna v Chrudimské 123 Prachovice je úplně v pohodě a paní vedoucí je milá a příjemná k zákazníkovi! Děkuji za odpověď.
redakce
Děkujeme za upřesnění, stížnost jsme poslali na ústředí Jednoty spotřební družstvo Hlinsko. S přáním krásného dne Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, posíláme odpověď z družstva: "Dobrý den, uvedená stížnost bude projednána s vedoucí prodejny a budou zahájeny kroky k nápravě. Projednáno bude zásobování prodejny pečivem, tak i chování vedoucí vůči zákazníkům. S pozdravem a přáním pěkného dne Soudková Zdena, ved. obch. provozního odboru Jednota SD Hlinsko"
Radová
Hezký den,chci podat stížnost na prodavačky v Podlesí 38, číslo prodejny 235. Už tam nebudu chodit nakupovat, prodavačky Vás nechají stát u kasy i 5 minut bez povšimnutí,pak teda jedna zavolá na druhou ,ať jde ke kase a ta nic, takže tam člověk čeká dál, než ta jedna například doplní zboží.To samé se mi stalo, když jsem chtěla nakrájet salám,opět dlouhé čekání, než někdo došel.Velice nepříjemné .
redakce
Dobrý den, pošleme Vaši stížnost na družstvo COOP Příbram, ale máme mezi prodejnami jen Podlesí 269, 262 01 Podlesí. Jedná se o stejnou prodejnu? Děkujeme za zprávu. Váš COOP Club
Radová
Je to prodejna Podlesí u Valašského Meziříčí.Dekuji
redakce
V tom případě je to záležitost družstva Jednota, spotřební družstvo ve Vsetíně. Pošleme jim Vaši stížnost a ozveme se Vám s jejich odpovědí. Mějte se moc krásně. Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, zde je reakce z družstva: "Celá záležitost bude prodiskutována s vedoucí prodejny a oblastní manažerka dohlédne, aby se takovéto chování ze strany personálu prodejny neopakovalo. Velmi nás celá situace mrzí a věříme, že nezanevřete a opět budete ráda nakupovat v našich obchodech. S pozdravem Mgr. Jan Růžička, provozní ředitel Jednota SD ve Vsetíně" Váš COOP Club
Nakupující
Dobrý den, mám velice negativní zkušenost z prodejny Oponesice . Prodavačka nemá prodejnu v pořádku . Neplatí pro ní otvírací doba, a je protivná na kupující.
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na COOP družstvo HB. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Jaromír
Dobrý den, chci podat stížnost na prodavačku uzenin v coop Tmaň, sídliště 184, 26721.. Dnes ráno 12.6.23 jsem navštívil prodejnu se záměrem nákupu potravin. U pultu s uzeninami jsem chtěl koupit šunku nejvyšší jakosti. Ve vitríně byla šiška s uřezanými konci a jeden konec zvlášť… Chtěl jsem nakrájet 30dkg z té šišky ale paní prodavačka mi to odmítla že si musím koupit ten konec salámu, že mi to z té šišky neukrojí. To jsem odmítl tak mi bylo sděleno že si tedy mohu vybrat nějaký jiný což jsem odmítl a prodejnu jsem bohužel opustil bez salámu… Z jejího jednání jsem konsternován, toto jsem ještě nezažil!!! Je toto možné že mi paní prodavačka odmítne prodat zboží? Nebo se snad jako první prodávají konce salámu a teprve potom zbytek šišky? Prosím o vyjádření….. S pozdravem Rott
redakce
Dobrý den, poslali jsme Vaši stížnost na COOP Hořovice družstvo a ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním klidného dne Váš COOP Club
Nakupující
Dobrý den už nevím kde jinde podat stížnost na prodejnu COOP Konice u Znojma jednak na nedostatečné zásobování přijdete si koupit knedlík či tvaroh a prodavačka vám v pondělí zdeli že zboží přijde v pátek, dva roky po spoustě urgenci objednala stelivo pro kočky , pečivo po deváté hodině už nekoupíte a o otevírací době na této prodejně ani nemluvě minimálně jednou týdně je bez předchozího upozornění zavřeno nebo jak se děje právě teď doba změněna od 6 :00 do 10:00 ve středu projistotu zavřeno a zbytek týdne opět 6-10 a kdy si má normálně pracující nakoupit? Člověk by i tuto prodejnu i rád navštěvoval ale při těchto podmínkách to ani nelze. S pozdravem nakupující
redakce
Dobrý den, to nás mrzí. Poslali jsme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo Moravský Krumlov a ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním klidných dní Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, přeposíláme odpověď z družstva: "Dobrý den, stížnost na prodejnu Konice u Znojma zaznamenáváme poprvé. Jedná se o malou prodejnu, kde zájem zákazníků je velmi nevyzpytatelný. Zásobování mléčnými výrobky (tvaroh) má 1x týdně. Výjimečně se může stát, že k výpadku dojde. To stejné knedlíky. Paní vedoucí je bere v pátek (na víkend), v týdnu se dle jejího názoru neprodají. Dohodli jsme se, že vyzkouší i mraženou variantu, ale netušíme, jak zákazníci zareagují. Stelivo pro kočky patřilo v době Covidu k velmi problematickému sortimentu. Docházelo k častým a déle trvajícím výpadkům. Vzhledem k tomu, že se na této prodejně nikdy neprodávalo, nedokázala paní vedoucí správně zareagovat a objednat si zboží včas, dokud bylo skladem. Předpokládám, že doba objednání netrvala dva roky... Nicméně, nyní je již vše v pořádku. Otevírací doba byla častěji zkracována nyní v období prázdnin. Paní vedoucí si tímto způsobem vybírala dovolenou. Nechtěla, aby starší zákazníci měli zcela zavřeno. Bohužel na dovolenou má právo, chtěla, aby to pro zákazníky bylo co nejméně zatěžující a ne všem to může vyhovovat. Vše je včas oznámeno (vyvěšeno na prodejně). Děkujeme za pochopení a doufáme, že již vše bude v pořádku. Ing. Lenka Dřevová, vedoucí odboru maloobchodu JEDNOTA, spotřební družstvo, Moravský Krumlov"
Koubová Hana
Dobrý den kvalita zboží je na hrozné úrovni , prodavačky pořád jiné a vůbec neví co dělají, neochotné,cenovky vůbec nesouhlasí. Jednota Kladno pod věžáky Vítězná. Tato jednota by potřebovala návštěvu inspekce
redakce
Dobrý den, Vaší stížnost jsme poslali na Jednotu Kladno a ozveme se Vám s jejich odpovědí. Přejeme klidné dny! Váš COOP Club
Jan Bečvář
COOP = zoufalství a zmar. Prostředí až depresivní, přestárlý a zoufalý personál( věk neva, ale to zoufalství ho násobí) všichni neochotní a drsní. Dovolil jsem si v srpnu, v rekordních horkách, mile upozornit že mají otevřený mrazák a je tak zamčený. Řvala na mě asi dvě minuty ať se ne...., že někdo zapomněl. Raději tam už nechodím vůbec. Jediný navštěvuji kvůli kávovaru,(v Plzni v OC Doubravka(ano zážitek je od tud) ale i ten už zlobí cca 2 měsíce a řeší to někdo? NE! Poslední bomba je rádio Coop. Řvoucí (mě to až bolí uší u reproduktoru) mrtvé celebrity a písně které poslouchali mí již dávno zesnulý rodiče. Gratuluji. 70tá léta minulého století u vás jedou na 300% Kvalitu zboží (rozteklé čokolády, teplé limonády a suché nahnilé ovoce a zelenina) nemá smysl už ani komentovat. A nechápu jak si zrovna Coop mohl dovolit zdražovat když ze zboží dělá skladováním odpad. Prosím skončete a uvolněte místo někomu kdo bude chtít opravdu vést řetězec prodejen, né tuhle recyklační polofunkční linku.
Jan Bečvář
A schvalujete stíznosti, tak to jste super komici.
redakce
Dobrý den, komentáře schvalujeme kvůli spamům... Máme Vaši stížnost poslat na příslušné družstvo ZKD Plzeň? (Přijde nám poměrně pozdě řešit 5 měsíců starou záležitost s paní prodavačkou, ale klidně Vám vyhovíme.) S přáním klidných dní Váš COOP Club
Jan Bečvář
I vy klauni. Já jsem psal, že už tam chodím jen na ten automat na kafe co nefunguje. Ten lament co jsem sem napsal, obsahuje minimálně 4x stížnosti, které jsem nehlásil poprvé. Agresi vašeho přetaženého a přestárlého personálu už neřeším. Řešil jsem to v létě když to bylo aktuální. Nikdo se k tomu nevyjádřil a od té doby tam se mnou "nemluví" Jak vidno nechápete psaný text. Takže tady vám to raději shrnu. Zmiňoval jsem chování personálu, přetěžování personálu Nezvykle vysoký průměrný věk personálu Hlučné rádio s hudbu jen mrtvých lidí Prostředí co připomíná cestu časem do 70 let 20 století. Špatné skladování potravin (oschlé ovoce zelenina, rozteklé čokolády, teplé jogurty, nápoje ......)celkově vysoká teplota v obchodě na to, že tam máte potraviny, ale logické k věku personálu, s přibývajícími léty také potřebuji více tepla A hlavně teď jsem zmiňoval především ten  kávovar co se tam opravuje již cca měsíc Je super jak si vždy vyberete to co nemá řešení :) Za mě ukončete frašku COOP, krom toho jediného kávovaru nemáte co nabídnout. Slovy vašeho oblíbence a nejhranější celebrity (samozřejmě zesnulé) "Ze zdi na mě tupě zírá Po obchodu temná díra Coop" PS: Jasně Spam, to jasné jak slunce nade mnou :D :D :D
Honza
Chtěl bych vás poprosit o kontrolu čerstvosti pečiva v Coopu Lázně Bohdaneč. Dnes 9.4.2024 jsem si nabral v ošatce pečivo v domění, že se jedná o čerstvé pečivo avšak po příjezdu domů a zakousnutí se do prvního rohlíku jsem zjistil, že tyto rohlíky v žádném případě čerstvé nebyly. Troufám si řici, že ani den staré rohlíky nejsou ani zdaleka takto gumové :-( Prosím o nápravu, jelikož toto není poprvé co se mi to v této prodejně stalo. Děkuji
redakce
Dobrý den, Vaši stížnost pošleme na Jednotu, spotřební družstvo v Pardubicích a ozveme se Vám s jejich odpovědí. S přáním pohodových dní Váš COOP Club
Radka
Bohužel on-line nákup zatím nefunguje - pro Rokycany jsou nejbližší možnost Dobřany, a pokud si chcete objednat tam - konkrétně výborný Coop gel Menthol + konopí na kolena a záda, tato položka není v nabízeném sortimentu... Zkusím se zeptat na prodejně na náměstí v Rokycanech, jsou tam velmi ochotní , jen je to zbytečně komplikované... Děkuji.
redakce
Děkujeme za odezvu, kdybyste potřebovala konkrétní pomoc, ozvěte se, a my kontaktujeme příslušné družstvo. S přáním krásného dne Váš COOP Club
Michaela
Dobrý den, chci podat stížnost na paní prodavačky v Pouzdřanech. Paní vás nechají stát u poklady a čekat i několik minut, po znechucených pohledech, když musí obsloužit zákazníka, neumí ani slušně pozdravit. Jedna paní prodavačka (Jméno nevím) ale je menší, pevnější postavy a asi nejmladší z prodejny. Zboží které markuje na kase, tak s ním vyloženě háže. Z pohledu zákazníka je to velice nepříjemné. Kdyby to nebyl jediný obchod v obci, tak myslím že návštěvnost zákazníků hodně klesne.
redakce
Dobrý den, je nám líto, že máte takovou zkušenost, a pošleme Vaši stížnost na Jednotu, spotřební družstvo v Mikulově, kam Vaše prodejna spadá. S přáním pohodových dní Váš COOP Club
redakce
Dobrý den, z Jednoty Mikulov nám přišla odpověď, že jim máte napsat přímo na jednota@jednota.cz Doufáme, že vše brzy vyřešíte! Váš COOP Club
Vladimír Pokoš
Jedná se mi o prodejnu V Chropyni,kam chodíme jednou denně někdy co druhý den na půl kila salámu ,který vždy chceme nakrájet.Ten salám se dá už i smažit a dát do bulky .Lidí kteří si přijdou pro 15,20 deka ,tak ti to mají na tenko .Kdežto jak má krájet prodavačka v uzeninách půl kila radši aby si usnadnila práci tak je to fakt jak na skoro usmazenj .Taky tam dávají zbylí patky který mají skoro 100 g . Žádám o nápravu a proškolení daného úseku v COOP Chropyně.Take bych chtěl upozornit že paní je tak líná že rukavice nemění vždy když má sahat na maso a pak na salám ,několikrát jsme na to upozornili .Zrejmne tam přestaneme chodit .
redakce
Dobrý den, jedná se prosím o prodejnu Chropyně, Zářičí 21, nebo Chropyně, nám. Svobody 49/10? Děkujeme za zprávu. Váš COOP Club
Vladimír Pokoš
Ano jedná se o prodejnu v Chropyni .Ještě bych také chtěl vědět ,když je obchod otevřen do 18:00 h ,proč odmítá krájet salám ci sýr v 17:45 h ,že prý už to má umyté .To chápu že za celý den toho má dost ,ale my pracující někdy nestíháme a pak někdy se stane že jdeme v tuto hodinu na salám nebo sýr s odmítnutím .
redakce
Ano, my příslušnému družstvu pošleme Vaši stížnost, ale potřebujeme nejprve vědět, zda se jedná o prodejnu Zářičí 21, nebo nám. Svobody 49/10. Váš COOP Club


Zanechte komentář

NEWSLETTER COOP CLUB