Příběh nás zavede do městečka Pytlov na úpatí kopce Pervidle. Místní, kteří tu žijí běžným životem řemeslníků nebo sedláků možná ani netuší, že všechny jejich přestupky a nepravosti jsou pečlivě monitorovány místní pekelnou pobočkou. Hříchy zapisuje spravedlivě a neomylně kouzelné čertí brko. Jednoho dne však přestane fungovat.
Lucifer se proto rozhodne pověřit doručením nového čertího brka na pobočku Pervidle trochu zmateného čerta Bonifáce. Je to ten nejlepší úkol, aby se mladý čert otrkal ve světě.
Bonifác se vydává do Pytlova a hned jeho první zkušeností je, že mu zdejší šejdíř kouzelné brko ukradne. Tím se spustí řetězec událostí, kdy Pytlov ovládnou místní vychytralci, lenoši a podvodníci, jimž se nakonec podaří uvěznit i samotného vládce pekel. Je na Bonifácovi, aby v sobě našel ty nejlepší vlastnosti a osvobodil Pytlov, Lucifera a získal srdce krásné Markétky.
COOP se poprvé rozhodl sponzorovat konkrétní filmový projekt. Co jej k tomu vedlo? Zeptali jsme se na to Lukáše Němčíka, vedoucího marketingu Skupiny COOP.
Je to poprvé, kdy se COOP stal hlavním partnerem nějakého filmu. Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo?
Již v minulosti jsme byli dlouhé roky sponzoři tradičních pohádek v TV v období Vánoc. Nyní jsme se rozhodli podpořit konkrétní pohádku, neboť se nám líbil její námět i herecké obsazení. Pohádka navazuje na velmi populární a dobře zpracované pohádky jako s Čerty nejsou žerty a další. COOP je tradiční značka působící na našem území již 171 let. Chceme proto podporovat takové aktivity, které vyjadřují i naše hodnoty typu regionalita, kvalita, tradice.
Proč zrovna pohádka Čertí brko? Čím vás zaujala, že jste se rozhodli finančně ji podpořit?
Pohádka je svým zpracováním netradiční a věříme, že bude na delší dobu opět pohádkou, na kterou se lidé budou těšit a opakovaně k ní během svátků budou usedat.
Budou moci zákazníci COOPu ve svých prodejnách získat nějaké předměty s motivy pohádky?
Na vybraných prodejnách budou k dispozici dárkové předměty, knížky, kalendáře, hry a řada dalších předmětů. Očekáváme velkou sledovanost pohádky a chtěli jsme nabídnout našim zákazníkům i zboží s tématem filmu.
Jan Cina: „Přeji téhle pohádce, aby byla spravedlivě oceněna na miskách vah, aby byla naše, aby člověk měl pocit, že je to ta jeho pohádka, s kterou se ztotožňuje a baví ho a zajímá ho a bojí se u ní a směje se u ní…to by bylo dobrý, kdyby to byla taková ta naše pohádka. Aby se zkrátka stala naší i vaší oblíbenou pohádkou.“
Marek Najbrt: „Téhle pohádce a nám přeji, aby se lidem líbila, protože u pohádky o nic jiného nejde, než aby lidi bavila a chtěli se na ni dívat.“
Judit Bárdos: „Já téhle pohádce přeji, aby ji měli rádi ti, co se na ni podívají stejně tak jako já, když jsem poprvé četla scénář. Je tam hodně humoru, což já mám ráda, hodně akcí, je to dobrodružné a je tam i ponaučení, což je taky dost důležité pro děti i pro dospělé, a je tam vlastně velká čistá láska a mezičertovské vztahy, to je velmi zajímavé. Takže já přeji, aby toto všechno tam diváci uviděli, a pokud ne všechno, tak alespoň, aby si z toho každý divák odnesl něco dobrého pro sebe.“
Ondřej Vetchý: „Moc bych přál téhle pohádce, aby se zařadila mezi ty, na kterých jsme vyrostli a které jsme milovali a neseme si je v sobě po celý život,“
Jan Budař: „Já této pohádce přeji, aby se stala opravdu takovou tou pohádkou, která bude milovaná po léta, po léta, po léta, prostě furt. Něco jako Popelka, nebo s Čerty nejsou žerty.“
Jiří Maryško: „Tak já přeji týhle pohádce, aby si lidi uvědomili, že s čerty jsou žerty.“
1 komentář pro článek Čertí brko – pohádka pro celou rodinu